Het
verzamelen van alle gegevens op deze site hebben mij veel moeite, tijd
en geld gekost. Als u iets van deze site wilt gebruiken is het de gewoonte
om daar toestemming voor te vragen. 
Collecting
this information took me a long time and a lot of energy. When you want
to use some, please ask. Always place the name and link of the Condorclub
Holland. | 
   
  
techniek
Condor A 250 
 | 
 
 
 | 
  | 
| Empty
weight  | 
165
kg   (364 lb) | 
 
| Total
weight  | 
365
kg   (805 lb)  | 
 
| Payload
-  | 
Max.
people 2 | 
 
| Length  | 
2.05  
m   (80.7 in) | 
 
| Width  | 
0.69
m   (27.2 in) | 
 
| Height  | 
1.05
m   (41.3 in)  | 
 
| Turning
circle | 
4.50
m   (14.8 ft) | 
 
| Max.
output  | 
11
kW / 15 PS   (15 hp) | 
 
| Displacement  | 
 248
ccm   (15 ci) | 
 
| Cylinders | 
 1 | 
 
| Fuel  | 
Benzin | 
 
| Fuel
tank capacity  | 
14
liter   (4 gallons) | 
 
| Fuel
consumption  | 
4
liter / 100km   (59 miles/gal) | 
 
| Category  | 
military
driving licence I  | 
 
 
 
 | 
| 
  
  | 
 
			Het eerste 
			model had een bovenliggende nokkenas. Door problemen met het 
			materiaal en het uitzetten bij warmte veranderde voortdurend de 
			klepspeling. 
			 
			De eerste 
			100 aan het leger geleverde modellen werden weer teruggehaald en 
			voorzien van een blok met onderliggende nokkenas.  | 
 Op 
de plaat hier rechts is het "gewone" blok en de klepaandrijving goed te zien. 
			Gemakkelijk en doeltreffend maar niet zo spektaculair. | 
| 
    
  
 Sill
working on it. 
 |